hiperpublicitate.ro

ro_RO

Suport tehnic - cele mai dese întrebări

Nu mi-a venit e-mailul cu confirmarea. Ce să fac?

Mai întâi verifică corespondenţa primită în dosarul indicat cu "Corespondenţa nesolicitată" sau "SPAM". Dacă e-mailul de activare nu este acolo atunci asigură-te că, filtrul tău de spam nu şterge în mod automat spam-urile presupuse. Apoi poţi să soliciţi să-ţi trimită din nou e-mailul de confirmare.

Instrucţiuni de comunicaţie cu suportul tehnic

Verifică dacă eroarea nu s-a produs la tine şi dacă are legătură cu portalul nostru

Dacă îţi cade Windows-ul, nu merge Outlook-ul, ş.a. asemenea, nu ne scrie - nu este vorba de paginile noastre şi deci din motive întemeiate nu răspundem la asemenea întrebări.

Descrie problema amănunţit

Scrie-ne ce încerci să faci, eventual ce date încerci să introduci (textul anunţului, etc.), ce apare în momentul erorii, cum se manifestă eroarea şi ce produce - nu vom reacţiona la mesaje de tipul "Nu pot să introduc anunţul, ce să fac?", deoarece nu ne spun nimic despre fondul problemei.

Ai răbdare

Portalele noastre sunt vizitate zilnic de o mie de utilizatori, este foarte deci foarte probabil ca lucrătorii suportului tehnic să rezolve tocmai o problemă a utilizatorului, care ne-a scris înaintea ta şi abia apoi vor trece la cererea ta - de regulă reuşim să rezolvăm toate cererile până în ziua lucrătoare următoare.

Formular de contact

Câmpurile indicate * sunt obligatorii
*
*
*
Sunt de acord cu Regulile şi condiţiile acestui web

Cele mai multe anunţuri